Är du kund sedan 2019?
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Är du kund sedan 2020?
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Vardagar: 09:00-15:00
Lunchstängt: 12:00-13:00
Helger: Stängt
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Du gör enkelt uttag genom att skicka ett SMS från ditt angivna telefonnummer med uttagsbelopp (t.ex. UTTAG 1000) till 076 51 96 255. Det minsta beloppet för uttag är 1 000 kr.
Om du är kund innan 2019 så är numret för att göra uttag 0700 000 777. Det minsta uttagsbeloppet är då 200 kr.
Du kan självklart även göra uttag via Everyday+ online.
Nej, då vi inte tar in nya kunder till nya EverydayPlus.
Just nu tar vi inte emot nya ansökningar.
Du behöver vara folkbokförd i Sverige och ha en svensk deklarerad årsinkomst på minst 120 000 kr. Du behöver vara minst 20 år gammal och inte ha några betalningsanmärkningar eller ärenden hos Kronofogden. Du behöver även ha ett svenskt bankkonto samt en personlig e-postadress och mobilnummer. Du ska även kunna identifiera dig med BankID.
Just nu tar vi inte emot nya ansökningar.
Du kan bli beviljad en kredit mellan 3 000 – 25 000 kr.
Just nu tar vi inte emot nya ansökningar.
Du tar enkelt reda på din tillgängliga kredit genom att logga in på EverydayPlus Online. Du är även välkommen att kontakta kundservice med din fråga. Vi hjälper dig gärna.
Uttagsavgiften på EverydayPlus är 50 kr. Månadsräntan på kapitalskulden är 3,25 %. Det tillkommer även en uppläggningsavgift om 395 kr vid en beviljad kredit. Fakturor medför en adminstrationsavgift om 39 kr. Inga årsavgifter tillkommer.
Om du gör ett uttag under våra öppettider innan 12:00 har du ditt uttag överfört på ditt registrerade bankkonto senast kl. 18:00. Om du är Nordeakund behöver du göra ett uttag innan kl. 16:30 för att få pengarna samma dag.
Nej, vi har stängt ned möjligheten för kredithöjningar.
Just nu tar vi inte emot nya ansökningar.
Om du behöver ändra några uppgifter så är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice. Vi hjälper dig gärna.
EverydayPlus online är din personliga kreditplattform där du har tillgång till alla uppgifter om din kredit. Där kan du göra uttag på din kredit, se över din balans, dina fakturor samt hålla koll på all dokumentation som berör din kredit.
Du loggar smidigt in på dina sidor genom att legitimera dig med BankID.
Om du önskar spärra din kredit så behöver du kontakta kundservice med din förfrågan.
Läs gärna mer om detta i vår Integritetspolicy.
Om du vill säga upp din kredit är du välkommen att kontakta kundservice med ditt önskemål. De tillhandahåller dig en digital uppsägningsblankett som du behöver fylla i och skicka tillbaka.
Om du gör en inbetalning innan fakturan skapats kommer det att räknas som en extra amortering men inte gå mot fakturan. Fakturan måste fortfarande betalas men beloppet kommer vara lägre till följd av amorteringen.
Om du önskar betala hela din skuld så är du varmt välkommen att kontakta kundservice. De tillhandahåller dig ett slutbelopp tillsammans med inbetalningsuppgifterna. Vi hjälper dig gärna.
Om du har betalningssvårigheter rekommenderar vi dig att kontakta vår kravavdelning.
Du når dom på krav@opr-finance.se eller 08 501 00 654.
Det tar 1-3 bankdagar för en inbetalning att registreras hos oss.
Minsta delbetalningen per månad är 4 % av ens kapitalskuld eller minst 200 kr samt tillkommande ränta och avgifter. Kontakta kundservice om du har fler frågor som du behöver svar på.
Autogiro gäller för samtliga kunder sedan 2020-10-10. Innan dess har E-post faktura använts automatiskt vid beviljad kredit. Du kan altid höra av dig till vår kundservice och ändra faktureringsmetod. Dina fakturor går även att hitta på EverydayPlus Online.