Är du kund sedan 2019?
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Är du kund sedan 2020?
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Ansvar, pålitlighet och kundnöjdhet är hörnstenarna i vår verksamhet. Vi vill ta ansvar för alla våra verksamheter och agera och marknadsföra våra tjänster enligt god affärssed. Våra kunder och anställda är nyckeln till vår framgång, och därför är det avgörande att bygga vår ansvarsfulla verksamhet på öppenhet, transparens och kundorientering.
Pålitliga och kunniga medarbetare
Vi satsar på att utveckla våra tjänster genom att löpande utbilda våra medarbetare och utveckla våra processer och system. I alla arbetsuppgifter följer våra anställda alla lagar och bestämmelser, liksom principer om öppenhet. Med gedigen professionell kunskap ansvarar medarbetarna i vår kundservice för kvalitet, expertis och pålitlighet i sitt arbete – och för säkerheten i våra tjänster.
Tydlig, öppen och ärlig verksamhet
Vår verksamhet är pålitlig och öppen. Vi vill hjälpa våra kunder att hantera sin ekonomi, och vi erbjuder heltäckande information om våra tjänster och vår verksamhet för att ge våra kunder möjlighet till förnuftiga och rationella beslut om sin finansiering. När kunder ansöker om ett lån hos oss, informerar vi dem alltid om kostnaden för krediten, tydligt och korrekt, innan vi beviljar ansökan och ingår avtalet, så att kunden vet kostnaden i relation till lånet och kan anpassa den till sina inkomster och utgifter. Vi tar också ansvar för det juridiska skyddet för våra kunder genom att alltid kontrollera deras personuppgifter och kredithistorik i samband med låneansökan, i den omfattning som krävs för varje tjänst. Vi förhindrar missbruk av krediten genom att i förväg informera kunderna om villkoren för vår service och vad de innebär. Mindre lån liksom konsumentkrediter och flexibla krediter är avsedda för tillfälliga och oförutsedda utgifter, till exempel vid förändringar i livssituationen, och är inte avsedda att användas kontinuerligt.
Personlig service
Vi förstår våra kunders olika behov i olika situationer, och strävar efter att hjälpa dem med respekt, hög kvalitet och med direkt personlig service när det behövs. Våra kundservice-löften garanterar att vi svarar snabbt, flexibelt och utan onödiga fördröjningar.
EverydayPlus drivs av OPR-Finance AB som är ett svenskt kreditinstitut med tillstånd att bedriva finansieringsrörelse. Tillstånds- och tillsynsmyndighet är Finansinspektionen.
OPR-Finance AB ägs av OPR-Finance Oy som är ett väletablerat finansieringsbolag med säte i Helsingfors, Finland. OPR-Finance Oy erbjuder enkla finansieringslösningar för privatpersoner och företag. Sedan företaget grundades 2005 har OPR-Finance Oy hjälpt över 500 000 kunder med finansiering. OPR-Finance produktportfölj består av konsumentkreditslösningar, företagsfinansiering, betalningslösning för webbutiker samt en innovativ investeringsservice för privata investerare.
EverydayPlus är en lättanvänd och flexibel digital kredit som kan utnyttjas likt ett vanligt kreditkort, men utan ett faktiskt kort. Vi vänder oss till dig som värderar en tydlig prissättning och är i behov av en snabb kredit. EverydayPlus värdesätter tillgänglighet och arbetar ständigt med kundkommunikation. Vi har en väldigt dedikerad kundtjänst som finns tillgänglig via chatt, telefon, email, Facebook och Instagram.
För att förbättra användarupplevelsen på EverdayPlus använder vi oss av cookies. Genom att fortsätta på sidan accepterar du användandet av cookies.
Kontakt:
OPR-Finance AB
Kungsbroplan 1
112 27 Stockholm
Organisationsnummer: 556707-7044
Telefon: 08 225 115
E-post: kundservice@everydayplus.se